3 lumi diferite, toate reale
Sunt două mari probleme care intervin în crearea fiecărui joc de tip open-world: pe de o parte, limitările tehnologice ale vremii, care impun anumite restricţii în ceea ce priveşte mărimea hărţii şi posibilităţile jucătorului de a interacţiona şi de a…
Lectură prin ochi de neinițiat – Ready Player One @ Ernest Cline
Romanul Ready Player One de Ernest Cline nu a fost încă tradus în limba română, dar a creat a avut un succes considerabil în străinătate, mai ales în rândul unui relativ exclusivist public țintă. Editată în 2011 de către Random…
Dumitru Vlad – Perspective
Auzi gloanțe, vâjâie pe de-asupra capului, te adăpostești după primul zid, cineva urlă Fire in the hole! și știi că ceva urmează să explodeze zidul care te apără, camaradul de arme din spate care se uită în toate direcțiile…
Mircea Laslo – Ghidul gamerului începător
Contactul cu o nouă formă de exprimare, o nouă artă, un limbaj străin poate fi intimidant. Am găsit de-a lungul anilor zeci de ghiduri pentru cei care vor să înceapă să înțeleagă muzica, sculptura, diversele curente literare și așa mai…
Rareş Moldovan – Purepixels
Înainte – înapoi Privirea gamer-ului e aţintită mereu înainte, de la următoarea acţiune la următorul nivel, până când, dincolo de ultimul, întregul joc e întins ca o hartă cunoscută, cucerit, „deblocat” şi accesibil în toate cotloanele sale. Viitorul ceva mai…
Olivia Putyer – Becoming Backseat Gamers (abordarea pasivă)
Eu sunt un noob. Am realizat că nu am cum să vă pun la dispoziţie un articol care să nu îmi compromită credibilitatea, cel puţin în domeniul gamingului. Gamerii veritabili pot mirosi un impostor de departe. Şi eu nu sunt…